preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Korisne stranice

 

RSS MZO
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
RSS Upisi.hr
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Školovanje u RH
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Portal za škole
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Samovrednovanje

Samovrednovanje je proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti vlastitoga rada. Znanstveno utemeljenim ispitnim materijalima provjeravaju se znanja, kompetencije i vještine učenika, a analiza rezultata ispita polazište je za raspravu o kvaliteti škole i uspješnosti nastavnoga procesa.

Samovrednovanje započeto analizom rezultata ispita vanjskoga vrjednovanja, nastavlja se analizom rezultata popratnih upitnika za učenike, roditelje i učitelje i završava određivanjem smjernica za daljnji razvoj škole.

 

Polazišta za samovrednovanje

Proces samovrednovanja proistječe iz pretpostavki da su značajne one promjene koje dolaze iznutra te da su ljudi predani onome u što se dobrovoljno uključuju.

 

Ciljevi samovrednovanja

Kako bi samovrednovanje bilo učinkovito škole bi trebale definirati ciljeve svog samovrednovanja. U europskoj se praksi često mogu susresti ovi opći ciljevi:

  • unaprjeđivanje kvalitete škole kao organizacije;
  • unaprjeđivanje kvalitete nastavnika kao profesionalaca;
  • unaprjeđivanje postignuća učenika, bolji rezultati (ocjene, završni ispiti).

Iz navedenih općih ciljeva mogu se izvesti specifični ciljevi:

  • snimanje postojeće situacije u školi (dijagnostička funkcija);
  • opisivanje funkcioniranja škole kao organizacije;
  • opisivanje procesa učenja;
  • prikupljanje informacija o metodologiji i strategijama učenja u školi;
  • omogućavanje dostupnosti učenika informacijama;
  • prepoznavanje uvjeta daljnjeg razvoja (funkcije unaprjeđivanja);
  • motiviranje zaposlenika i učenika (motivacijska funkcija).

Samovrednovanje škole prvenstveno nam koristi kako bismo zajednički sa svim subjektima unutar škole kao i vanjskim partnerima mogli

  • prepoznati ključne jakosti (snage);
  • identificirati prioritete za razvojni plan škole;
  • identificirati područja kvalitete koje škola želi zadržati i koja treba unapređivati;
  • prikupiti pokazatelje kvalitete rada za izvješće o radu škole.

 

Područja samovrednovanja

S obzirom da se u procesu samovrednovanja škola promatra u cjelokupnoj svojoj djelatnosti, a ne samo kroz završna postignuća učenika, potrebno je vrednovati sljedeće aspekte škole:

  • uvjete u kojima djeluje (input),
  • proces i
  • rezultat (output).

Pod uvjetima se podruzumijeva infrastruktura, financije, menadžment osoblja, osiguranje kvalitete, karakteristike učenika koji su se upisali u školu, podrška vanjskih struktura, podrška unutarnjih struktura, vanjska i unutarnja komunikacija.

Glavna područja praćenja procesa su kurikul, povratna informacija učenicima, postignuće i školska klima.

Rezultati se mogu promatrati kroz postignuća učenika i zadovoljstvo svih partnera škole.

 

Za više informacija kliknite na 

http://www.ncvvo.hr/drzavnamatura/web/public/samovrjednovanje

 

Priručnike za samovrednovanje u osnovnim školama možete pročitati na sljedećim poveznicama

http://www.idi.hr/wp-content/uploads/2014/03/Samovrednovanje_skola.pdf

http://dokumenti.ncvvo.hr/Samovrjednovanje/2009-03-24/vodic.pdf

Tim za kvalitetu

Tim za kvalitetu je imenovan od strane ravnatelja s ciljem poboljšanja kvalitete naše škole. Članovi tima se sastaju i raspravljaju o pitanjima vezanim za život i funkcioniranje škole. Raspravlja se o: kvaliteti nastave, nastavnom planu i programu, postignućima učenika, potrebnoj pomoći učenicima, slobodnim aktivnostima, uvjetima rada, rukovođenju škole, mišljenju o školi od strane učenika i roditelja te kako ostvariti što veći napredak škole.

ČLANOVI ŠKOLSKOG TIMA ZA KVALITETU:

Kata Ivković, zamjenica ravnatelja

Vesna Kereta Ćurković, stručni suradnik

Marijana Polegubić, učiteljica RN, voditeljica aktiva RN

Marta Lonić, učiteljica RN

Jana Prtenjača, učiteljica RN

Mateo Torić, učitelj povijesti i geografije, voditelj aktiva PN

Andrea Gambiraža, knjižničar

Mladen Palić, učitelj informatike

Damira Mišlov, učiteljica matematike i fizike

 

Razvojni plan


Školski razvojni plan

ŽELJA NAM JE:

- da se svaki učenik osjeća sigurno, zadovoljno i uključeno

- da veselje, optimizam i tolerancija vlada naših hodnicima, učionicama i zbornicom

- postati što bolji i da nikada od toga ne odustanemo jer kroz nas se može promijeniti svijet  

 

Školski razvojni plan pruža jasan i lako razumljiv sažetak ciljeva i aktivnosti koje valja poduzimati. U našem projektu sadrži kratkoročnu (jednogodišnju) strategiju za unapređivanje kvalitete. 

Ciljevi

Definirani ciljevi su vezani uz prioritetna razvojna područja
Ciljevi su koncizni, jasno iskazani, lako razumljivi. Oni su specifični, ostvarivi i mjerljivi.
Prvenstveno su usmjereni ka kvaliteti učenja, poboljšanju uspjeha i školskih iskustava učenika
Definiraju se uključivanjem svih zaposlenika, roditelja i učenika
Oni su referentne točke za vrednovanje i mjerenje napretka
Igraju važnu ulogu u životu i radu škole

Planiranje aktivnosti

Planom aktivnosti se definiraju metode i postupci za ostvarivanje ciljeva
Sadrži pažljivo procijenjene financijske, organizacijske i ljudske resurse, realističnu vremensku projekciju i imena odgovornih osoba
Ima definirane kriterije uspjeha, koji specificiraju pozitivan utjecaj na školu

Utjecaj realizacije plana može se dokazivati različitim načinima

Pozitivnijim školskim iskustvima učenika
Kvalitetnijim učenjem, boljim znanjima, vještinama i ostalim kompetencijama učenika (stavovima, vrijednostima, osobnim obilježjima – višim osjećajem vlastite efikasnosti i sl.)
Pozitivnijim odnosom i poboljšanom motivacijom zaposlenika
Osjećajem zajedništva, entuzijazmom i timskim radom radi ostvarivanja zajedničke vizije
Iskazima roditelja i učenika
Informiranošću i sviješću svih korisnika i javnosti o razvojnim procesima koji se događaju u školi

Priloženi dokumenti:
skolski razvojni plan.docx

Sada je

PŠ Tinj

Školski kurikul i GPP

Vremenik

Građanski odgoj

Priloženi dokumenti:
GOO Franka Lisice Polaca.pdf


Popis udžbenika

Raspored zvona

 


Tražilica



Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 5. 2013.

Ukupno: 72534
Ovaj mjesec: 738
Ovaj tjedan: 103
Danas: 8

Kalendar
« Siječanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji


Grb Eko skupine Palatium


Anketa
Koji vam je najbolji predmet?

















Učenje i zabava

 

 


Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Oglasna ploča

Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju