preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Korisne stranice

 

RSS MZO
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
RSS Upisi.hr
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Školovanje u RH
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Portal za škole
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Samovrednovanje

Samovrednovanje je proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti vlastitoga rada. Znanstveno utemeljenim ispitnim materijalima provjeravaju se znanja, kompetencije i vještine učenika, a analiza rezultata ispita polazište je za raspravu o kvaliteti škole i uspješnosti nastavnoga procesa.

Samovrednovanje započeto analizom rezultata ispita vanjskoga vrjednovanja, nastavlja se analizom rezultata popratnih upitnika za učenike, roditelje i učitelje i završava određivanjem smjernica za daljnji razvoj škole.

 

Polazišta za samovrednovanje

Proces samovrednovanja proistječe iz pretpostavki da su značajne one promjene koje dolaze iznutra te da su ljudi predani onome u što se dobrovoljno uključuju.

 

Ciljevi samovrednovanja

Kako bi samovrednovanje bilo učinkovito škole bi trebale definirati ciljeve svog samovrednovanja. U europskoj se praksi često mogu susresti ovi opći ciljevi:

  • unaprjeđivanje kvalitete škole kao organizacije;
  • unaprjeđivanje kvalitete nastavnika kao profesionalaca;
  • unaprjeđivanje postignuća učenika, bolji rezultati (ocjene, završni ispiti).

Iz navedenih općih ciljeva mogu se izvesti specifični ciljevi:

  • snimanje postojeće situacije u školi (dijagnostička funkcija);
  • opisivanje funkcioniranja škole kao organizacije;
  • opisivanje procesa učenja;
  • prikupljanje informacija o metodologiji i strategijama učenja u školi;
  • omogućavanje dostupnosti učenika informacijama;
  • prepoznavanje uvjeta daljnjeg razvoja (funkcije unaprjeđivanja);
  • motiviranje zaposlenika i učenika (motivacijska funkcija).

Samovrednovanje škole prvenstveno nam koristi kako bismo zajednički sa svim subjektima unutar škole kao i vanjskim partnerima mogli

  • prepoznati ključne jakosti (snage);
  • identificirati prioritete za razvojni plan škole;
  • identificirati područja kvalitete koje škola želi zadržati i koja treba unapređivati;
  • prikupiti pokazatelje kvalitete rada za izvješće o radu škole.

 

Područja samovrednovanja

S obzirom da se u procesu samovrednovanja škola promatra u cjelokupnoj svojoj djelatnosti, a ne samo kroz završna postignuća učenika, potrebno je vrednovati sljedeće aspekte škole:

  • uvjete u kojima djeluje (input),
  • proces i
  • rezultat (output).

Pod uvjetima se podruzumijeva infrastruktura, financije, menadžment osoblja, osiguranje kvalitete, karakteristike učenika koji su se upisali u školu, podrška vanjskih struktura, podrška unutarnjih struktura, vanjska i unutarnja komunikacija.

Glavna područja praćenja procesa su kurikul, povratna informacija učenicima, postignuće i školska klima.

Rezultati se mogu promatrati kroz postignuća učenika i zadovoljstvo svih partnera škole.

 

Za više informacija kliknite na 

http://www.ncvvo.hr/drzavnamatura/web/public/samovrjednovanje

 

Priručnike za samovrednovanje u osnovnim školama možete pročitati na sljedećim poveznicama

http://www.idi.hr/wp-content/uploads/2014/03/Samovrednovanje_skola.pdf

http://dokumenti.ncvvo.hr/Samovrjednovanje/2009-03-24/vodic.pdf

Tim za kvalitetu

Tim za kvalitetu je imenovan od strane ravnatelja s ciljem poboljšanja kvalitete naše škole. Članovi tima se sastaju i raspravljaju o pitanjima vezanim za život i funkcioniranje škole. Raspravlja se o: kvaliteti nastave, nastavnom planu i programu, postignućima učenika, potrebnoj pomoći učenicima, slobodnim aktivnostima, uvjetima rada, rukovođenju škole, mišljenju o školi od strane učenika i roditelja te kako ostvariti što veći napredak škole.

ČLANOVI ŠKOLSKOG TIMA ZA KVALITETU:

Kata Ivković, ravnateljica

Sanja Medić, stručni suradnik pedagog i učiteljica engleskog jezika, voditeljica aktiva PN

Marijana Polegubić, učiteljica RN, voditeljica aktiva RN

Marta Lonić, učiteljica RN

Jana Prtenjača, učiteljica RN

Helena Šarić, učiteljica engleskog jezika

Andrea Gambiraža, stručni suradnik knjižničar i učiteljica hrvatskog jezika

Nenad Kovač, učitelj informatike

Mate Bobanović, učitelj geografije

 

 

Razvojni plan


Školski razvojni plan

ŽELJA NAM JE:

- da se svaki učenik osjeća sigurno, zadovoljno i uključeno

- da veselje, optimizam i tolerancija vlada naših hodnicima, učionicama i zbornicom

- postati što bolji i da nikada od toga ne odustanemo jer kroz nas se može promijeniti svijet  

 

Školski razvojni plan pruža jasan i lako razumljiv sažetak ciljeva i aktivnosti koje valja poduzimati. U našem projektu sadrži kratkoročnu (jednogodišnju) strategiju za unapređivanje kvalitete. 

Ciljevi

Definirani ciljevi su vezani uz prioritetna razvojna područja
Ciljevi su koncizni, jasno iskazani, lako razumljivi. Oni su specifični, ostvarivi i mjerljivi.
Prvenstveno su usmjereni ka kvaliteti učenja, poboljšanju uspjeha i školskih iskustava učenika
Definiraju se uključivanjem svih zaposlenika, roditelja i učenika
Oni su referentne točke za vrednovanje i mjerenje napretka
Igraju važnu ulogu u životu i radu škole

Planiranje aktivnosti

Planom aktivnosti se definiraju metode i postupci za ostvarivanje ciljeva
Sadrži pažljivo procijenjene financijske, organizacijske i ljudske resurse, realističnu vremensku projekciju i imena odgovornih osoba
Ima definirane kriterije uspjeha, koji specificiraju pozitivan utjecaj na školu

Utjecaj realizacije plana može se dokazivati različitim načinima

Pozitivnijim školskim iskustvima učenika
Kvalitetnijim učenjem, boljim znanjima, vještinama i ostalim kompetencijama učenika (stavovima, vrijednostima, osobnim obilježjima – višim osjećajem vlastite efikasnosti i sl.)
Pozitivnijim odnosom i poboljšanom motivacijom zaposlenika
Osjećajem zajedništva, entuzijazmom i timskim radom radi ostvarivanja zajedničke vizije
Iskazima roditelja i učenika
Informiranošću i sviješću svih korisnika i javnosti o razvojnim procesima koji se događaju u školi

Priloženi dokumenti:
skolski razvojni plan.docx

Sada je

Koliko nas je online?

PŠ Tinj

Školski kurikul i GPP

Vremenik

Građanski odgoj

Priloženi dokumenti:
GOO Franka Lisice Polaca.pdf


Popis udžbenika

Raspored zvona

Tražilica



Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 5. 2013.

Ukupno: 89809
Ovaj mjesec: 701
Ovaj tjedan: 43
Danas: 21

Kalendar
« Prosinac 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji


Grb Eko skupine Palatium


Anketa
Koji vam je najbolji predmet?

















Učenje i zabava

 

 


Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Oglasna ploča

Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju